چک لیست سئو

ساخت وبلاگ


1.    تدوین استراتژی لینک و پیوند سازی داخلی :
برای پیوند سازی داخلی می بایست آغاز استراتژی پیوند سازی داشته چک لیست سئو باشید. به عنوان مثال تارنما شما درباره پباده سازی قطعات خودرو خدماتی ارائه می نماید. می توانید نوشته‌علمی ای جامعه درباره پباده سازی قطعات خودرو تهیه و تنظیم فرمائید، آنگاه برای قسمت های متفاوت و عنوان ها نوشته ی علمی، در صفحه ها داخلی وبسایت خویش، لینک و پیوند ساخت‌و‌ساز نمائید و از انکرتکست های متنوع نیز امداد بگیرید تا استفاده کننده به قرائت و تعقیب کردن مطالب شما تشویق گردد. این نوع لینک و پیوند سازی داخلی، بسیار فن ایست. فراموش نکنید که وب سایت های حرفه‌ای، به جزئیات نیز می‌پردازند؛ پس به مخاطب علامت بدهید که هیچ نکته ای از دیده شما بدور نمی ماند.

2.     آشنایی کاربر و تنظیم guideline برای محتوای پیوند های داخلی :
در استراتژی لینک و پیوند سازی داخلی، شما ناچارید مشخص و معلوم نمائید که برای چه مخاطبی، چه مطلبی را ساخت‌و‌ساز نمائید و طبق نرم افزار هنگامی مشخص و معلوم، به هدف ها خویش دست پیدا نمایید. بعداز آشنایی استفاده کننده و مجموعه بندی استفاده کننده بر طبق سن و علایق و نیازها، میتوانید نرم‌افزار مدونی برای پیوند سازی خویش داشته باشید. برای مثال در شرایطی‌که شما وبسایت آموزشی در قضیه مطالب درسی دارید، میتوانید برای علم آموزان در اطراف فصل امتحانات لینک و پیوند های مفیدی ساخت فرمایید یا این که برعکس،قبل از آغاز امتحانات، پیوند سازی را برای پدر و مادر اعمال دهید.

3.    رئیس پیوند های خروجی هر برگه :
استراتژی پیوند سازی داخلی به شما می‌گوید که تعداد لینک و پیوند های داخلی در انتخاب مرتبه تارنما شما اثر چشمگیری داراست. اکثر وقت ها لینک و پیوند های داخلی لینک و پیوند های فالو (follow) می‌باشند. هرچقدر تعداد پیوند های خروجی صفحه ها ارتقا پیدا نماید، اعتبار ورقه کمتر میشود. در اختیار گرفتن فرمایید که هر برگه بیش تر از ۵ لینک و پیوند خروجی نداشته باشد.

4.    دستکاری محتوای پیوند ها مطابق عبارات کلیدی اثر گذار در بهینه سازی :
مقصود شما از لینک و پیوند سازی، افزایش جايگاه وب سایت و ورود بیشتر مخاطبان به آن میباشد. بدین ترتیب شما می بایست عبارات کلیدی پرجستجو در موتورهای کاوش را از روش قابل انعطاف افزارهایی مانند Moz استحصال نمایید و بر به عبارتی شالوده، عبارات کلیدی را در پیوند های تارنما خویش قرار دهید. فراموش نکنید که کلمه ها کلیدی و ساخت و ساز محتوا بهینه سازی گردیده، یکی‌از اصول لینک و پیوند سازی داخلی و فرنگی میباشد.

چه‌طور یک استراتژی درست برای لینک و پیوند سازی داخلی انتخاب کنیم؟
صفحه ها توان خویش را شناسایی فرمائید. صفحه ها «توان» صفحه ها دارنده بیشترین بک پیوند و آتوریتی می‌باشند. یعنی از به عبارتی شیت‌ای که برای آن بک لینک و پیوند متعددی گرفته‌اید و لندینگ پیج شما گردیده است، به صفحه ها دیگر اینترنت‌سایتتان پیوند داخلی بدهید. اعتنا داشته باشید که برای لینک و پیوند‌های داخلی نیز می بایست از انکرتکست مطلوب و مربوط به تجارت خویش استعمال نمایید.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 132 تاريخ : شنبه 31 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:10


در یک ساختار ایده ال ممکن میباشد در کاغذ مهم ۱۰۰ لینک و پیوند وجود چک لیست سئو داشته باشد و در قدم‌بعدی وبسایت که احتمالا دربرگیرنده یک زیرمجوعه از تارنما میباشد ۱۰۰ پیوند دیگر نیز وجود داشته باشد. تا همین جا نیز برای این دوگام طی گردیده ۱۰۰۰۰ مسیر تاسیس شده است که تمامی یک فعالیت مشخص و معلوم می نمایند.

۱. در وبسایت های خرد و میانگین، هیچ پیجی با سه قدم دورتر نبایست لینک و پیوند داده گردد.

قدم های دورتر در یک وب سایت در معنای اختلاف در گروه بندی میباشد که امری نامعقول به لحاظ می‌رسد. بنابر این برای دوری از این دستور، مطالب تیم ای شبیه و در حدود هم را به یکدیگر لینک و پیوند دهید.

۲. پیوند ها بایستی متناسب با زمینه به عبارتی کاغذ باشند.

در شرایطی که کسی بر روی پیوند ها کلیک نکند، سیگنال مثبتی برای وب سایت و موتور جستجوی گوگل نخواهد بود. رجوع و برگشت به برگه گذشته بعداز کلیک نیز احتمالا در معنای نا مرتبط بودن کاغذ میباشد و برای حل این خلل به طبع راه‌حل ای بایست اندیشید. به این دلیل که مطلبی نبوده میباشد که استفاده کننده انتظار آن را داشته میباشد.

۳. از یک انکر تکست اثبات برای دو لینک و پیوند در یک شیت به کارگیری نکنید.

به کار گیری از یک عبارت برای دو پیوند گوناگون، یوزرها و موتورهای کاوش را حیران می نماید و بازدارنده از این میشود که لغات کلیدی هر برگه را شناسایی نمایند. همینطور فی مابین دو ورقه نیز در یک واژه و کلمه کلیدی رقابت ساخت می نماید که‌این عمل، سیگنال مثبتی محسوب نمی‌شود.

۴. استعمال از نوفالو را برای پیوند های فرنگی کاهش دهید. این عمل کمکی به بهبود پیوند های داخلی نمی نماید.

اسفاده از نوفالو برای لینک و پیوند های فرنگی به دلیل تصور ارتقاء اعتبار پیوند های داخلی فعالیت بیهوده ایست و در الگوریتم های تازه رنکینگ گوگل جایی ندارد. فقط راه و روش بهبود لینک و پیوند های داخلی، به کار گیری صحیح و به جا از آنهاست.

۵. حذف پیوند های گران بها تحت و در ازای لینک و پیوند دادن به مطالب با ارزشی که یوزرها درپی آن می باشند.

۶. صفحه ها را فارغ از پیوند رها نکنید.

در وبسایت نباید هیچ ورقه باشد که لینکی به آن داده نشده باشد و همینطور هیچ برگه ای نیز نباید عاری از پیوند به جاهای دیگر وب سایت باشد.

با رعایت همگی مواقعی که بیان شد، مطمئنا هیچ مشکلی در ساختار پیوند های داخلی تارنما وجود نخواهد داشت. درضمن بهینه سازی لینک و پیوند های داخلی ضمانت میگردد و یوزرها نیز در به کار گیری از تارنما با مشکلی رو به رو نخواهند شد.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 340 تاريخ : پنجشنبه 29 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:39


بعداز قرائت توضیحات بالا احتمالاً شما هم عشق و علاقه‌مند گردیده‌‌اید چک لیست سئو که بدانید چطور پیوند‌های داخلی ساخت فرمائید؛ شایسته ترین سیاق برای گرانبها کردن این لینک و پیوند‌سازی چیست؟ خب، اولیه از تمامی می بایست مطمئن گردید که دو شرط تحت در تارنما‌تان برقرار میباشد:

بایستی روی سایت‌تان محتوا وجود داشته باشد. حتی درصورتی که یک نوشته‌علمی منتشر کرده‌اید هم برای آغاز کافیست.
برای مجدد تایپ کردن و به چاپ رساندن آراسته محتوا روی تارنما خویش نرم‌افزار دارید. پایبندی به یک نرم‌افزار معین برای تکثیر محتوا بسیار اساسی میباشد. در غیر این شکل پیوند‌سازی داخلی نمی‌تواند مفید واقع خواهد شد.
برویم سراغ تکنیک‌ها؛

پیوند‌دهی از یک شیت با محتوای نفیس به یک برگه باارزش دیگر
شایسته ترین لینک و پیوند‌دهی داخلی وقتی واقعه می‌ افتد که یک نوشته ی علمی به نوشته‌ی علمی‌ای دیگر متصل میگردد. اینکار سبب می‌گردد یک ساختار داخلی کار کشته در بین محتواهایتان ساخت گردد. در حالتی که ساختار پیمایشی وبسایت‌تان مطلوب میباشد، دیگر نیازی ندارید که به صفحه ها اساسی مثل درباره ما یا این که تماس با ما یا این که شیت اولیه لینک و پیوند بدهید. خوب میباشد در شرایطی‌که یک برگه دکان یا این که لندینگ پیج فروش دارید تک تک اعتنا‌ها را به آن جلب فرمایید.

ساخت لینک و پیوند‌های متنی با به کار گیری از anchor text
چه نوع لینک و پیوند‌هایی خوب فعالیت می‌نمایند؟ معمولی میباشد. پیوند‌هایی که با توضیحات یار و همدم باشد. خواسته از توضیحات چیست؟ نخستین از همگی عالی میباشد با معنا anchor text آشنا باشید. یک anchor text کلمه و واژه یا این که کلماتی می باشند که به ورقه دیگری لینک و پیوند می‌گردد و معمولاً با رنگ آبی رنگ در متن چشم خواهند شد. اکنون شما می بایست پیوند‌سازی داخلی وبسایت خویش را با به کار گیری از anchor text ایفا دهید، اما هر متنی مطلوب این فعالیت وجود ندارد.

نیل پاتل سفارش می‌نماید جایی عبارات را پیوند فرمایید که توضیح‌دهنده ورقه ارجاع باشند. اذن بدهید چندین نمونه درین‌باره بزنیم. در حالتی‌که قرار بود اینجا یک لینک و پیوند به نوشته‌ی علمی seo کلاه سیاه داده خواهد شد، از اینگونه متنی به کار گیری می‌کردیم:

فراموش نکنید که امروزه دیگر هیچ ارزشی در استعمال از تکنیک‌های بهینه سازی کلاه سیاه نیست.
یا این که در‌حالتی که می‌خواستیم به نوشته‌علمی‌ای درباره الگوریتم‌های بهینه سازی گوگل لینک و پیوند کنیم اینگونه پاراگراف‌ای به کارگیری میشد:

الگوریتم‌های گوگل کلیه ساله آپ دیت می گردند و قانون ها جدیدی به آن ها اضافه شود.
کاری که در هر دو نمونه جاری ساختن میدهیم این میباشد که متنی را تحت عنوان anchor text تعیین می کنیم که به قضیه پیوند رابطه داشته باشد. چیزی که برخیً نادرست اعمال میشود. برخی تصور می‌نمایند می بایست از لغات یا این که کلماتی برای لینک و پیوند کردن به کارگیری نمایند که رابطه مستقیمی با شیت لینک و پیوند گردیده ندارند. همینطور کارایی فرمایید تا جایی که میتوانید از عباراتی مانند “اینجا کلیک فرمایید” به کارگیری نکنید. این پیوند‌ها ارزشی به استفاده کننده اضافه نمی کنند.

و نکته آجل اینکه بیش تر از یک پاراگراف را پیوند نکنید. ولی یک پاراگراف لینک و پیوند گردیده هم به اندازه کافی خیره کننده و غیر طبیعی میباشد و تجربیات خوشایندی برای مخاطب نخواهد بود. کافیست یک یا این که دو واژه مربوط به قضیه را تعیین نمایید و لینک و پیوند دهید.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 239 تاريخ : چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:06


انکر تکست واژه ای میباشد که استفاده کننده با کلیک بر روی آن به برگه چک لیست سئو دیگر در اینترنت‌وبسایت شما منتقل می‌گردد و همینطور مشتمل بر کلمه و واژه کلیدی میباشد که  موتورهای جست‌وجو برای انتخاب مسئله شیت از آن به کار گیری می‌نمایند. برای نشانه دادن لینک و پیوند‌ها در صفحه ها اینترنت‌تارنما معمولا برای انکرتکست‌ها رنگ متفاوتی از رنگ متن قضیه به کارگیری میگردد. رنگ متن انکرتکست به طور استاندارد آبی با یک ذیل خط میباشد. این شیوه از قبلی برای مشخص و معلوم کردن پیوند‌ها به کار گیری می‌گردیده و به طور استاندارد درآمده میباشد. ولی امروزه می اقتدار با تغییر تحول در کد های  HTML و CSS رنگ  آن‌ها را تغییر تحول اعطا کرد.

تعداد مطلوب پیوند در لینک و پیوند ساز داخلی


تعداد لینک و پیوند‌های داخلی برای هر وب سایت بایستی محصور باشد. گوگل در پیشین ماکسیمم تعداد پیوند 100 عدد را به طور ضمنی اعلام کرده بود ولی می بایست اعتنا کنیم که منطق لینک و پیوند‌ها و اعتبار آن ها بسته به ترازو مجموع اعتبار وبسایت در بین لینک و پیوند‌ها تقسیم می گردد و هر چه تعداد لینک و پیوند‌ها فراتر باشد به طور طبیعی قیمت هر پیوند داخلی تحت‌خیس خواهد آمد.

در سئوی وب سایت بایستی دقت فرمایید که هیچ کاری را به طور غیر طبیعی و اسپم نباید اعمال بخشید. گوگل هرگونه عمل غیر معمولی در تارنما را شعور کرده و ممکن میباشد وبسایت سابق الذکر را پنالتی نماید.

چگونی ارتقا اعتبار یا این که اتوریتی بوسیله پیوند‌سازی


منطق گوگل در مسئله پیوند‌سازی این چنین میباشد که در شرایطی‌که از یک ورقه اینترنت‌وبسایت به ورقه دیگری لینک و پیوند داده گردد مفهوم این عمل این میباشد که‌این دو کاغذ کامل کننده هم بوده و فعالیت جابجایی داده ها به استفاده کننده را کامل شدن می‌نمایند به این ترتیب پیوند‌سازی میتواند اعتبار صفحه های متعدد را نرمال سازی نماید. در شرایطی که که یک برگه از وب سایت هیچ لینکی نداشته باشد نمی‌تواند از اتوریتی یا این که اعتبار بقیه صفحه ها برای ارتقاء اعتبار فایده‌مند گردد.

گوگل روز آپ تو دیت توانمند‌خیس میشود و هوش بالاتری پیدا می‌نماید. البته هنوز قواعد اساسی بازی پابرجا میباشند.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 110 تاريخ : دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:07


پیوند ها به یوزرها این قابلیت و امکان را مهیا می‌سازند تا میان صفحه های چک لیست سئو متعدد در وب تکان نمایند. موتورهای کاوشگر از پیوند ها برای خزش اینترنت به کار گیری می نمایند؛ خزنده ها لینک و پیوند های جانور داخلی و فرنگی در صفحه ها را خزش کرده و محتوای آنان‌را ایندکس می‌نمایند.

در تارنما های با آتوریتی بالا نوشته‌ی علمی نویسی نمایید
در صورتی در قضیه‌ای تخصص و علم دارید، همت فرمائید دانسته های خویش را در پوسته مقاله ها پر ارزش به وبسایت های با آتوریتی بالا ارسال فرمایید.
با شغل در اینگونه وبسایت هایی خلال اینکه میتوانید آوازه خودتان را ارتقاء دهید، بک پیوند های ارزشمندی هم اخذ خواهید کرد که بر روی جايگاه وبسایت اثر مثبتی خواهد گذاشت.

 

گردآوری و تکثیر اطلاعات
داده های عددی و ارقام مدام برای یوزرها دیدنی بوده میباشد، بعداز این ترفند برای تصاحب کردن بک پیوند به کارگیری نمایید.

محتوای جامع و کاربردی که با داده های گردآوری گردیده به وسیله خودتان به وجود آمده میباشد را منتشر فرمایید و در انتظار بمانید تا سایر افراد به آن نوشته‌علمی شما تحت عنوان مرجع لینک و پیوند بدهند.
اما این ترفند وقتی کارآمد خواهد بود که بتوانید نوشته‌علمی خویش را به خیر و خوبی ایجاد فرمایید و به صورت مطلوب منتشر نمائید، در غیراینصورت فقط مجال و هزینه از دست خواهید بخشید.

 

مخلوط پست های شبیه در یک نوشته‌علمی جامع
مطالعات اخیر نشانه داده میباشد که دیگر پست های 400 واژه‌ای قیمت چندانی ندارند و برای بهینه سازی وبسایت نیز تاثیر منفی می‌گذارند.
پس در شرایطی‌که یک سری پست میانگین فارغ از ترافیک دارید آن‌ها را با یکدیگر مخلوط کرده و تحت عنوان یک نوشته ی علمی جامع منتشر فرمایید.

پست های جامع 10 موازی بیشتر از پست های ساده بک لینک و پیوند اخذ می نمایند.

 

ابزار بدون‌پول منتشر نمائید
عموم دلداده ابزارهایی می‌باشند که شغل های آن‌ها‌را بی آلایش نمایند.

در صورتی‌که که ابزاز کاربردی باشد، بدون‌شک بخش اعظمی از مدیران وب سایت ها و وب لاگ نویس ها آن‌ها را به یوزرها خویش معرفی کرده و به آن ابزار پیوند خواهند اعطا کرد.
البته زمینه اصلی این میباشد که عموم دوست دارا‌هستند ابزارهای بدون‌پول را معرفی نمایند؛ به‌این جهت در عنوان اشاره شد که ابزار مجانی منتشر نمایید.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 106 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:03


در‌این نصیب از نوشته‌علمی می‌خواهیم به فراگیری تشکیل داد چک لیست سئو بک لینک و پیوند یا این که به عبارتی اخذ آن بپردازیم. روش ایجاد کرد Backlink یا این که به عبارتی لینک و پیوند سازی، به جهت اخذ آن از عامل ها سوا تارنما، به سئوی آف پیج وبسایت مربوط میباشد. اینک می خواهیم شمارا با خط مش های متعدد ایجاد کرد بک لینک و پیوند آشنا کنیم و در باب آنان توضیحاتی به شما بدهیم:

 

 

ساخت محتوا در تارنما های دارای اعتبار تحت عنوان مهمان 
یکی‌از راه و روش های بدست آوردن بک پیوند، تایپ کردن پست مهمان در وب سایت های دارای اعتبار، در حوزه شغل شماست. از جمله در شرایطی‌که مورد تارنما شما توریسم میباشد، یکی‌از شایسته ترین وبسایت هایی که دراین مورد وجود داراست را بیابید و از آن ها بخواهید که برایشان یک نوشته ی علمی بدون‌پول بنویسید. با این شغل هر دو وب سایت منفعت میکند. به‌این شکل که وبسایت مقابل یک نوشته‌علمی فوق العاده و مجانی بدست می‌آورد. شما نیز می توانید در‌این نوشته ی علمی به وب سایت خویش پیوند دهید!

 

کار تحت عنوان حامی مالی 
در شرایطی‌که دارایی داشته باشید، می‌توانید با عمل تحت عنوان حامی مالی، خودتان را بیان نمائید. این طور که شما برای یک شغل نه حامی مالی می شوید و در ازای در سایتشان به وبسایت شما بک لینک و پیوند می دهند. این عمل ممکن میباشد پاره ای جذاب نباشد البته در شرایطی‌که حوزه ای که در آن حامی مالی می‌شوید، تارنما فوق العاده ای با بازدید و برخورد بهتر داشته باشد، Backlink دریافتی شما بسیار پر ارزش خواهد بود. پس پیس از اعمال عمل به نیکی پژوهش نمایید.

 

خرید رپورتاژ در رسانه های مربوطه 
در قسمت آینده برای شما از طریق های خطا اخذ بک لینک و پیوند خوا هیم اعلام کرد، که خرید آن، یک کدام از این مورد ها میباشد. البته خرید رپورتاژ از این زمینه مختلف میباشد! با ای شغل در واقع شما هزینه ی مشخصی را به یک سایتی که مرتبط با حوزه ی کاری شماست پرداخت می‌کنید و مدیریت این وب سایت نیز در عوض آن یکی‌از محتوا های شما که به نوشته ی علمی ای از وبسایت مربوط میباشد را در محتوا لینک و پیوند میکند.

از آنجایی که محتواها بهم مربوط میباشند، این لینک و پیوند سازی تماما طبیعی جلوه میکند. و تشخیص اینکه خریداری گردیده، بسیار طاقت فرسا خواهد بود.

 

 

نقل عهد تحت عنوان کارشناس در مقاله ها مرتبط 
وب سایت های خبری معمولا از اشخاص کارشناس در موضوع ای که محتوا ساخت و ساز نموده است، نقل پیمان میاورند تا با این شغل قیمت و اعتبار محتوای خویش را ارتقا دهند. شما می توانید با کمپانی در‌این نوع مقاله ها تحت عنوان دارای تخصص در حوزه ی کاری خویش، استحصال اعتبار نمایید. و همینطور به این شکل مقاله ها بعداز آوردن نقل عهد و پیمان، تارنما شخص کارشناس را نیز پیوند میکنند که‌این فرمان سبب ساز اخذ یک بک پیوند طبیعی و گرانبها برای وب سایت شما می گردد.

پس اعتنا داشته باشید که یکی از دیگر از راه و روش های اخذ Backlink رابطه با خبرنگاران میباشد. بدین وسیله شما می توانید در قضیه های مربوط به شغل خویش با آن ها همیاری نمایید و بک لینک و پیوند های جذابی بدست آورید.

 

برقراری رابطه با اشخاص دارای اسم و رسم در مسئله کاری 
کوشش فرمائید اشخاص دارای اسم و رسم در قضیه کاری خویش را شناسایی و با آنان رابطه برقرار نمایید. مثلا در حالتی‌که شما در موضوع توریسم کار می کنید، می‌توانید شخص مشهوری که وبسایت پربازدیدی دراین باره دارااست و بسیار دارای اسم و رسم میباشد را پیدا نمایید و با برقراری رابطه بک لینک و پیوند بسیار ارزشمندی اخذ فرمایید. در قبال بک لینک و پیوند بنابر درخواست شخص می توانید پرداخت هزینه نمایید یا این که … البته در قبال این بک لینک و پیوند که مرتبط با حوزه کاری شما نیز می‌باشد، بسیار سودمند خواهد بود!

 

استعمال از ابزارهای مانیتورینگ جهت آگهی 
ابزار های مانیتورینگ در واقع شما‌را از تارنما هایی با خبر میکند که اسم مارک شما در محتوایشان می‌باشد اما لینکی به سایتتان نداده اند. در‌این مواقع شما می‌توانید با مالک تارنما سخن داشته باشید و از وی بخواهید بک لینکی هم با این انکر تکست برای شما ساخت‌و‌ساز نماید.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 102 تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:00


بیشتر بهینه سازی شغل ها توصیه میکنند که خوب میباشد از کلمات کلیدی چک لیست سئو با انطباق ظریف در انکر تکست های پیوند های داخلی استعمال نکنیم، البته سفارش خوب این میباشد که انکر تکست های ما روی هم رفته می بایست به طوری باشند که خواننده بداند با کلیک کردن بر روی آن انکر تکست به چه ورقه ای برده میگردد. به کار بستن از کلمات کلیدی در انکر تکست ها، در حالتی‌که که شما در حالا ایجاد محتوایی با باکیفیت باشید، مطلقا مشکلی برای شما تولید نمی نماید. همینطور، به حافظه داشته باشید که مدام در تصاویر لینک و پیوند های خودتان، متن های جایگزین (alt) را بنویسید که دربرگیرنده کلمات کلیدی باشند (این متون مثل انکر تکست برای لینک و پیوند های متنی فعالیت می نمایند)

تعداد پیوند های مناسبی در هر کاغذ داشته باشید
 

مطمئن گردید که تک تک صفحه های اساسی شما، پیوند سازی گردیده باشند
موتور های کاوش معمولا میتوانند صفحه ها منزوی را پیدا نمایند. کاغذ هایی که به هیچ کاغذ دیگری پیوند نشده اند. البته استفاده کننده ها نمی توانند. بر طبق ماهیت این صفحه های، شما می‌توانید آن‌ها‌را تمیز فرمائید، آنان‌را به یکدیگر لینک و پیوند نمائید و یا، بازدارنده ایندکس شدن آنان گردید.

بایستگی استراتژی لینک و پیوند سازی داخلی
مبنی بر واحد سنجش CMI’s 2019 B2B، درواقع 81 درصد از بیزنس های B2B معتقد می باشند که استراتژی های محتوایی منجر می گردد که گروه آن‌ها حول هدف ها و ماموریت های مشترک، هماهنگ گردد و به آنها امداد می نماید تا معین نمایند که بایستی چه محتوایی ساخت‌و‌ساز نمایند.

همین مورد برای استراتژی های لینک و پیوند سازی داخلی نیز درستی می نماید. شما هر چه خوب ادراک فرمائید که میخواهید قیمت پیوند های شما چه تاثیری برای بیزنس شما تولید نماید، شما خوب میتوانید از ساختار لینک و پیوند سازی داخلی استعمال فرمایید تا به هدف ها خودتان برسید.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 136 تاريخ : پنجشنبه 22 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:06


همگی مواقعی که در‌این نصیب گفته میشود، نکاتی می‌باشند که بایستی چک لیست سئو در حیث گرفته خواهد شد تا هر محتوایی که در تارنما قرار میگیرند، بیشترین شانس توفیق و چشم شدن را داشته باشند. به خصوص وب سایت های جدید پا!

1. وب سایت خویش را در گوگل سرچ کنسول تصویب فرمائید
در‌این نصیب، شما می بایست تارنما خویش را در سرچ کنسول گوگل تصویب فرمایید. بعد از تصویب و ورود به پنل سرچ کنسول گوگل، هرچیزی که گوگل برای استارت به آنها نیاز داراست، در چنگ گوگل قرار می‌گیرد. ابعاد، با سپری شد مجال و گردآوری دیتا به وسیله گوگل در سرچ کنسول، می‌توانید نقشه های وب سایت را در گوگل تصویب فرمایید و دیگر شغل های تعمیر و حفظ وب سایت را جاری ساختن دهید.

2. نقشه های XML تارنما را ساخته و در سرچ کنسول تصویب فرمایید
بعداز تصویب وب سایت در سرچ کنسول، گام بعدی آنالیز لیست seo درین بخش، ساخت و ساز نقشه های XML وب سایت میباشد. با این فعالیت، همه URL های وب سایت شما به گوگل معرفی گردیده تا فرایند رسیدگی صفحه های و ایندکس آنان، سریع خیس و ریلکس خیس صورت پذیرد. در شرایطی‌که وب سایت شما وردپرسی میباشد، میتوانید برای اعمال این عمل، از پلاگین Yoast بهینه سازی به کارگیری فرمایید تا نقشه های تارنما را به طور خود کار بسازد.

بیشتر بدانید: نقشه وب سایت چیست؟
3. گوگل آنالتیکس (Google Analytics)
گوگل آنالتیکس، یک ابزار بدون پول میباشد که بوسیله گوگل ارائه گردیده و هر وبمستری می بایست آن را برای تارنما خویش تصویب کرد‌ه باشد! با استعمال از این ابزار، می‌توانید داده ها بسیار ظریف و کاربردی در باب بازدید وبسایت و صفحه ها، یوزرها وب سایت، محدوده جغرافیایی کاربرانی که به وبسایت شما میایند و… دستیابی نمایید که در آجل، میتواند به طراحی برنامه و استراتژی وب سایت و فروش شما، امداد اکثری نماید.

4. سرعت تارنما
یکی‌از دست اندرکاران اصلی سکو بندی تارنما در نظارت لیست بهینه سازی 2022 که هرکسی به آن اعتنا نمی نماید، سرعت بارگزاری و بار گذاری صفحه های وبسایت میباشد. وب سایت شما بایستی در کمترین فرصت ممکن بارگزاری گردیده و به اکران در بیاید. چنانچه وبسایت شما نماید کار نماید، از حیث گوگل وب سایت شما مطلوب نبوده و مرتبه خیر و خوبی نخواهد گرفت. می‌توانید از ابزار های مختلفی مانند Google page speed insights امداد بگیرید.

5. ساخت وب سایت ریسپانسیو متناسب با گوشی
یک کدام از دیگر از فاکتور های اصلی در جايگاه بندی وب سایت شما در‌این نصیب از بررسی لیست بهینه سازی، چگونگی تجارب کاربری در نمایشگر گوشی یا این که تبلت میباشد. امروزه گوگل التفات ویژه ای به طریق اکران وب سایت و کارکرد آن در تلفن های هم پا میدهد. پس بایستی از ریسپانسیو بودن وبسایت خویش برای تلفن همراه اعتقادوباور نتیجه ها نمایید.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 241 تاريخ : چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:21


برای ورود به ساختمان های والا چند درب ورود و خروج در حیث گرفته چک لیست سئو می‌شود، طبقات مهمتر نیز تعداد منش های ورود و خروج متفاوتی دارا هستند. البته هرگز برای نصیب انبار و یا این که تاسیسات 10 روش رفت و آمد در لحاظ نمی گیریم.

صفحه ها نادر مداقه قسمت انبار و تاسیسات وبسایت شماست. بجای صرف مجال و هزینه برای پیوند سازی داخلی به صفحه ها نادر عنایت خواهیم توانست بها و هزینه مایحتاج را فی مابین صفحه ها مهمتر به کار گیری کنیم.

در سود به مکان آنکه در صفحه های خویش به قسمت هایی که مداقه و قیمت پایینی دارا‌هستند پیوند سازی کنیم صرفا به صفحاتی که تماما مربوط به مورد این ورقه و حق تقدم مهم ما برای حصول مقام در حاصل کاوش می‌باشند لینک و پیوند می‌دهیم.


در شرایطی‌که کاغذ ای از وبسایت شما با به کارگیری از تگ noindex و یا این که فولدر robots.txt از دسترس گوگل بیرون گردیده‌است، تعداد لینک و پیوند های داخلی آن را کاهش داده و مطلقا از خصوصیت nofollow برای آن ها به کار گیری فرمائید. در‌این موقعیت ربات های گوگل برای مراجعه به آن ورقه و تحقیق محتوای آن مبادرت نمی کنند.

4- صفحه ها اساسی با پیوند های داخلی زیاد

هر چقدر تعداد لینک و پیوند های قرار گرفته در یک برگه بیشتر باشد بها و اعتباری که به هرمورد می‌رسد کاهش خواهد یافت. در اکثری مورد ها دیده میشود که بعد از استحصال اعتبار و منزلت در یک برگه از وب سایت، از آن تحت عنوان مرجعی برای تقویت تعداد متعددی از صفحه ها دیگر استعمال می‌گردد. در صورتی تعداد این لینک و پیوند ها زیاد باشد عملا هرمورد قیمت مقداری اخذ میکنند و در‌صورتی‌که از لحاظ موضوعی با این شیت در مورد نباشند ممکن میباشد بر شعور گوگل از معنی آن و جایگاهی که استخراج نموده است اثر منفی داشته باشند.


برای رفع این ایراد هنگام ساخت‌و‌ساز یک برگه تازه دو نکته را در لحاظ داشته باشید:

تعداد پیوند های قرار گرفته در هر ورقه محصور باشد.
فقط برای صفحاتی که از لحاظ موضوعی مربوط به آن می‌باشند پیوند سازی فرمایید.
5- صفحه ها فاقد پیوند یا این که Orphan page

همان طور که وجود یک طبقه در وسط ساختمان سوای هیچ راه و روش دسترسی غیر منطقی به حیث میرسد، به به عبارتی واحد سنجش وجود یک شیت سوای هرگونه پیوند سازی هم برای گوگل غیرعادی میباشد. صفحاتی که فاقد هرگونه پیوند سازی داخلی اند از نگاه گوگل تحت عنوان صفحه ها یتیم یا این که Orphan page شناخته می گردند.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 2643 تاريخ : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:44


به حیث تمیز کردن یک کاغذ خلل خاصی ساخت و ساز نمی کند، مخصوصا چک لیست سئو در شرایطی که آن برگه مرتبط با محصولی باشد که مبتلا توقف ساخت و ساز گردیده‌است. با منزه شدن یک ورقه، کل کلمه ها کلیدی که برای آن برگه دارنده سکو بالایی بودند، دیگر وجود ندارند.

به مکان قبول ریسک تلف کردن سکو یک ورقه، آن ورقه را محافظت نمایید، حتی در‌حالتی که متاع معرفی گردیده در آن برگه دیگر ایجاد نمیشود. در اینگونه موقعیت پیغامی بر پایه ی توقف ساخت و ساز آن فرآورده را نوشته و یوزرها را به صفحه ها تولید ها شبیه با آن هدایت فرمائید.

در شرایطی‌که قصد مخلوط دو یا این که چندین شیت را به یکدیگر دارید، مجموع یو آر ال های دیرین را به شیت مقصود ریدایرکت 301 نمائید تا اعتبار تک تک صفحه ها قبل به ورقه نو منتقل گردیده و ترافیک حصول گردیده از آن‌ها‌را از دست ندهید.

4. به کار گیری از عبارات کلیدی به طور کامل یکسان در انکرتکست ها
استعمال از یک واژه و کلمه کلیدی معین در انکرتکست های یک لینک و پیوند تماما منطقی به حیث میرسد، به دلیل آن که شما عشق و علاقه مند به استحصال درجه در آن واژه و کلمه کلیدی به خصوص را دارید.

این راه حل سابقا بوسیله سئوکارها به کارگیری میشد، البته این راه متاسفانه توسط سئوکارهای کلاه سیاه نیز آیتم به کار گیری قرار میگیرد. این سیرتکامل سئوکارها برای ارتقا حداکثری مرتبه در یک واژه و کلمه کلیدی خاص، دست به ایجاد کرد بک لینک و پیوند های متعددی فقط با یک واژه و کلمه کلیدی به خصوص می زدند. اکثر زمان ها این بک لینک و پیوند ها نیز از سایت هایی با اعتبار بسیار پاره ای می‌باشند.

به همین عامل گوگل به مجبور با این‌شیوه مخالف بوده و در شکل مشاهده اینگونه رفتارهایی دست به جریمه این سیرتکامل تارنما ها میزند. به هیچ عنوان اینگونه ریسکی را قبول نکرده و در ساخت‌و‌ساز بک لینک و پیوند از انکر تکست های متنوعی برای یک یو آر ال به کار گیری نمائید.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 277 تاريخ : يکشنبه 18 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:30

درصورتی که بخواهید حصول‌وکار و یا این چک لیست سئو که خدماتتان را در بستر گوگل توسعه دهید، می بایست آیتم تائید موتور جست‌وجوگر قرار بگیرید و بتوانید در سرچ گوگل در سکو‌های بلندتر حضور داشته باشید. یوزرها متعددی از این موتور کاوش جهانی و توسعه یافته به کار گیری می‌نمایند و شما می توانید مارک خویش را به شایسته ترین صورت در آن معرفی فرمایید. مهم ترین راهی که شما‌را به طور حرفه ای و استاندارد به مخاطبان هدفتان لینک و پیوند می‌نماید، داشتن رپورتاژ های حاذق و تیمی شغل بلد دراین مورد میباشد.
احتمالاً هنگام پیشنهاد ساخت‌و‌ساز محتوای رپورتاژ اطلاع رسانی از خویش پرسیده‌اید چه ملاک‌هایی را می بایست مدنظر قرار دهید تا شایسته ترین سود را بگیرید و ابداً ساخت محتوای با کیفیت چه ارزشی داراست؟ در‌این نوشته‌ی‌علمی، هر آنچه مورد نیاز میباشد درباره توصیه ساخت و ساز محتوای رپورتاژ اطلاع رسانی و معیارهای آن بدانید را با شما دربین میگذاریم.

چرا سرویس ها ایجاد محتوای رپورتاژ خبری تریبون؟
ممکن میباشد روش‌شغل های متعددی را برای پیشبرد اهدافتان و معرفی مارک خویش آزمون کرده باشید. برای ورود به صفحه ها و حاصل بلندتر گوگل، مواقعی مانند آپ دیت کردن محتوا، seo، پیوند سازی و بک لینک و پیوند و بخش اعظمی از شیوه های دیگر راه حل‌ساز می‌باشند؛ البته ممکن میباشد با رعایت همه این نکات هنوز هم به فیض‌ای که می خواستید نرسیده باشید. بهتر میباشد بدانید که توصیه ساخت محتوا متنی به اشخاص ماهر، میتواند نجات‌دهنده شما باشد. ساخت محتوای با کیفیت و رپورتاژهای استاندارد، میتواند شما‌را تحت عنوان یک دسته دارای اعتبار معرفی نماید و به اعتبار شما بی افزاید.
ساخت محتوای رپورتاژ خبری تریبون، با تیمی ماهر و کادری زبده، شایسته ترین سرویس ها را به شما ارائه می‌نماید. شما میتوانید توصیه ساخت‌و‌ساز محتوای رپورتاژ اطلاع رسانی خویش را به دسته ما بسپارید. عده ای که در این موسسه درگیر به کار می‌باشند، با seo، لینک و پیوند دهی و رپورتاژ نویسی شناخت بی نقص دارا هستند. همینطور محتوا را به صورت به طور کاملً حرفه ای پیاده می‌نمایند. توصیه ایجاد محتوای رپورتاژ خبری بایستی مطلقاً به اشخاص حرفه ای داده گردد تا بتوانند تجارت شمارا به صورت صدق معرفی نمایند.
گروه ما با آشنایی بی نقص تجارت و سرویس ها شما و همینطور مخاطبین هدفتان، شایسته ترین رپورتاژ اطلاع رسانی را برای شما تنظیم می‌نماید. این رپورتاژ به سیرتکامل‌ای خواهد بود که جزئیات فعالیت شما و همینطور خدماتی که ارائه می کنید را به شایسته ترین صورت معرفی کنیم.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 114 تاريخ : شنبه 17 ارديبهشت 1401 ساعت: 17:20

هرچند کلود فلر را بیشتر به‌تیتر یک cdn میشناسند، چک لیست سئو البته خدمت‌های آن بیشتر از این کلام‌ها میباشد. کلود فلر امروزه خدمت‌های متنوعی در موضوع کانال و امنیت آن به یوزرها ارائه میدهد. کمپانی کلودفلر مأموریت خویش را امداد به ایجاد کرد اینترنتی عالی برای یوزرها تیتر نموده است. به همین استدلال خدمت‌های آن در حوزه بالابردن چگونگی و عملکرد کانال وب متمرکز گردیده‌اند.

برای فهم و شعور نقش خدمت‌های کلودفلر در بهبود کانال وب، سال‌های خیر‌چندان به دور اتصال به وب را به حافظه آورید. وقتی که دسترسی به صفحه های وب سایت‌ها با سرعتی ذیل جاری ساختن می شد و امنیت چندانی هم در وبسایت‌ها برقرار عدم وجود. اما همگی چگونگی مدرن وب متعلق به تلاش کلودفلر وجود ندارد البته خدمت‌های آن نقش مهمی در بالابردن چگونگی دسترسی به کانال وب دارا‌هستند.

جذاب میباشد بدانید در حالتی‌که کمپانی‌هایی مثل کلودفلر وجود نداشته باشند، دسترسی به محتوای موردنیازتان در وب شاید حتی قابلیت‌پذیر نباشد. به همین عامل میباشد که وجود اینگونه خدمت‌هایی ضروری به لحاظ می رسد.
قلب کلودفلر بر محور کانال وسیع سرورهای آن میباشد. سرورهایی که در 93 مرز و بوم عالم و بیشتراز 200 وضعیت مکانی قرار دارا هستند. کانال سرورها هم به‌تیتر کش داده‌ها در وب و هم به‌تیتر یک فایروال در مقیاس گسترده فعالیت می‌نمایند.

در صورتیکه یک وبسایت صاحبخانه دارید، صرفا کاری که می بایست اعمال دهید، عضوشدن در کلودفلر میباشد. پس‌ازآن می بایست وبسایت خویش را به در دست گرفتن پنل کلودفلر اضافه نمائید تا دیگر کاری برای اعمال دادن نداشته باشید. دراین‌صورت گروه‌های متعدد داده ها از وبسایت شما روی سرورهای متعدد در نقاط متفاوت جهان کش می شوند. هنگامی یک استفاده کننده درخواستی برای دسترسی به صفحه های وب سایت شما ارائه می‌نماید، کلودفلر داده ها کش‌گردیده را از مجاورت‌ترین سرور به مخاطب موردنظر ارسال می‌نماید. ولی در همین درحال حاضر کلودفلر با وبسایت شما هم راجع به میباشد. این فرایند منجر میشود ارسال داده ها مورد نیاز مخاطب از تارنما زودتر صورت گرفته و درواقع سرعت اکران صفحه ها تارنما شما بیشتر خواهد شد.

درعین‌درحال حاضر همه اطلاعاتی که از روش سرورهای کلودفلر منتقل میشوند، موردبررسی آن ها قرار می گیرند. درنتیجه از تهاجم ها احتمالی به وبسایت و شغل‌های مخرب مثل بات‌ها پرهیز گردیده و امنیت سایتتان ارتقاء مییابد. کلودفلر در حین فرصت همواره خدمت‌های خویش را افزایش داده و چگونگی آن ها را به‌طور چشمگیری بهبود بخشیده میباشد. با هربار به‌روزرسانی کلودفلر سرعت، کوشش و توان آن بیشتر گردیده‌است.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 126 تاريخ : دوشنبه 12 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:40

مقصود این نوشته‌ی علمی علامت دادن چک لیست سئو قدم های معمولی و کاربردی برای seo وبسایت است. قدم های تعریف‌و‌تمجید گردیده درین نوشته‌علمی نتایج سالها تجربیات و استیناف در قضیه seo میباشد. با پیمودن این قدم ها شما می توانید جايگاه های بالا در موتورهای جستجوی را حصول فرمائید.

غرض از سئو سایت فقط اکران تارنما در موتورهای کاوش وجود ندارد. بلکه اخذ درجه مطلوب و اکران صفحه ها تارنما در مرتبه های بالا در موتورهای کاوش میباشد. seo وب سایت فرایندی وجود ندارد که آغاز خواهد شد و طی آن عملیاتی صورت بپذیرد و بعد به اتمام برسد. seo نیاز به مراقبت، تهیه و تنظیم و آزمایش ها و بازدید های مداوم داراست.

4 قدم پایین را در بالا کار های seo وب سایت خویش قرار دهید 

قدم 1: ارزیابی کسب و کار بازار غرض
نظارت تارنما. نظارت متا وبسایت، بخصوص متا لغت ها کلیدی، امکان خوانایی متن و کدهای تارنما برای مشخص و معلوم شدن قابلیت و امکان های وبسایت برای درجه گیری عالی در موتورهای کاوش. به عنوان مثال: ترازو کد جان دار در شیت در مقایسه با متن چقدر میباشد؟
بررسی رقبا. نظارت محتوای لغات کلیدی و سکو فعلی رقبا، برای تشخیص استراتژی های موءثر برای اخذ جايگاه در موتورهای کاوش. در آستانه پنج سکو بلندتر گوگل در واژه و کلمه کلیدی مد حیث خویش را برای ارزیابی تعیین نمایید. در حالتی که موردنیاز بود این تعداد را بعدا بیشتر فرمائید. از ابزار هایی مانند com و Keywordspy.com برای محاسبه وبسایت های رقبا امداد بگیرید.
لغت ها کلیدی مطلوب برای بیزنس خویش را بیابید. لغات کلیدی را مبنی بر کاربر و قیمت های بازاریابی سکو بندی نمائید. برای استارت به‌این پرسش جواب دهید: برای یافتن بیزنس خویش و یا این که صفحه ها مرتبط با آن چه کلماتی را در موتورهای کاوش وارد می‌کنید. آن گاه همین پرسش را از مشتریان خویش بپرسید.
قدم 2: تفحص لغت ها کلیدی و بسط آن
تحلیل کلمه ها کلیدی. از کلمه ها کلیدی منتخب استارت فرمایید، بقیه لغات کلیدی و کلمات مربوط به تجارت خویش را نیز بیابید. لیست عبارات کلیدی رقبا و بقیه صنعت های مرتبط را بازبینی فرمایید. لغات کلیدی خویش را در موتور های کاوش وارد کرده و تعداد وب سایت های حریف برای هر واژه را یادداشت برداری نمائید. الویت بندی های کلمه ها کلیدی خویش را بازبینی نمایید. در‌صورتی‌که یوزرها یک واژه کلیدی مربوط به بیزنس شما‌را خطا تایپ می نمایند. بایستی آن کلمه ها را یافته و به کارگیری نمایید. به خیال داشته باشید. که گوگل لغت ها کلیدی یوزرها را اصلاح نخواهد کرد و این شمایید که می بایست بدین عبارات کلیدی توجه فرمائید.
محاسبه جايگاه بندی محور. بایستی بدانید که درجه بندی کلمه ها در هم اکنون حاظر برای چک جايگاه بندی های صفحه های در آتی کاربرد داراست. می توانید داده ها را بوسیله نرم‌افزار جت seo اخذ و در یک کاغذ اکسل خروجی بگیرید. داده ها برنامه را بصورت هفتگی آیتم بازبینی قرار دهید. پس از آنکه سیر درجه گیری صفحه ها اثبات شد می توانید هر 30 تا 45 روز یک توشه عبارات کلیدی را محاسبه نمائید. با بهبود جايگاه تارنما بایستی ارتقاء ترافیک وبسایت را نیز بطور همزامان ملاحظه کنید. به خیال داشته باشید که‌این واحد سنجش ترافیک وب سایت و نرخ تبدیل میباشد که برای تارنما شما دارای اهمیت میباشد. و سکو بندی در گوگل صرفا بعنوان یک شاخص مداقه داراست.
هدف های و هدف ها. هدف ها خویش را به وضوح پر‌نور فرمائید. تا بتوانید نرخ رجوع سرمایه ROI را برای کل نرم‌افزار های تهیه گردیده، احتساب فرمائید. هدف ها را معمولی در حیث بگیرید البته از حذف این قدم دوری کنید. نمونه: تعداد بازدید کننده وب سایت را از 100 نفر به 200 نفر برسانید و برای اینکار یک زمانبدی یک ماه گزینش نمایید. یااینکه نرخ تبدیل وب سایت را در یک مقطع معلوم از یک درصد به دو درصد برسانید. شما ممکن میباشد این هدف ها را برای صفحه ها اساسی وب سایت خویش در حیث بگیرید. البته به خیال داشته باشید. صفحه ها ارائه تولیدات و سرویس ها و یا این که صفحه ها فروش مال از عنایت بالاتری برای شما بهره مند می‌باشند.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 154 تاريخ : يکشنبه 11 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:59

گویش بی آلایش در متن قابلیت و امکان خوانایی را ارتقا می‌دهد. چک لیست سئو در محتوای خویش از خطاهای گرامری و دستوری به پرهیزید و ساختار پاراگراف را به صحت به شغل بگیرید.

برای آنکه متنی خوانا داشته باشید می بایست معین نمائید که استفاده کننده مقصود شما از چه معیار قابلیت و امکان قرائت برخوردار‌است. اقتدار فهم مقاله به وسیله استفاده کننده به کارداران ذیل بستگی دارااست:

ارتفاع جملا‌ت
تعداد سیلاب های هر واژه و کلمه
تناوب تکرار افعال غیر انفعالی(شد، بود، میباشد.)
با اعتنا به تنوع فرمولهای جانور برای تایپ کردن یک محتوای بی آلایش شما میتوانید با دقت به نیاز استفاده کننده خویش فرمولی تازه برای بیشترین برخورد استفاده کننده ارائه دهید.

استفاده پیوند های داخلی و فرنگی
بک پیوند ها به ارتقاء اعتبار یک مسئله مشخص و معلوم در صفحه های شما امداد می نمایند. بک پیوند ها می‌توانند با یاری انکر تکست anchor text عنایت محتوای شیت را راجع به با قضیه مد حیث بیشتر جلوه بدهند. مقصود ساخت و ساز پیوند های داخلی و فرنگی دو چیز میباشد. نخستین امداد به موتورهای کاوش برای فهم مورد محتوای صفحه ها. دوم ارتقاء بازدید کاربر از ورقه ای که دارنده محتوای با ارزشی میباشد.

لینک و پیوند به تارنما های دیگر نیز دارای اهمیت میباشد. با دقت به اینکه داشتن منبع و رفرنس در مقاله‌ها ماهر عنایت بالایی داراست. سفارش میگردد از پیوند های فرنگی برای اکران این منابع فایده بگیرید. هنگامیکه شما بعنوان رفرنس به یک منبع آیتم پذیرش گوگل پیوند می دهید گوگل وبسایت شمارا نیز به اندازه آن منبع گزینه دقت قرار خواهد اعطا کرد و این به ارتقاء درجه وبسایت خواهد انجامید. به خیال و خاطر داشته باشید که فقط به وبسایت های دارای اعتبار و مرتبط لینک و پیوند بدهید.

 هنگام تولید بک لینک و پیوند در متن خویش مطمئن گردید که هر بک لینک و پیوند یک غرض منحصر داراست و به آن مقصود نیز دست مییابد.

سئو تصاویر و عکس ها
سئو تصاویر و عکس ها در وبسایت به شما یک زمان اضافه برای اکران وب سایت در موتور کاوش خواهد بخشید و این زمان نو از روش جستجوی تصاویر در گوگل فراهم میگردد.

محتوای تصویری اعتنا بیشتری را به خویش جلب می نماید. برای سئو تصاویر فقط کافیست که یک‌سری استدلال بی آلایش را به خاطر داشته باشید و آن‌ها اعمال دهید:

همواره از اسم پوشه مرتبط استعمال فرمائید (به مکان آنکه آحاد عکس های وبسایت از یک اسم و پسوند عددی به کار گیری نمایند. پسوند عدد را به اولِ اسم منتقل کرده و اسم هر عکس را هم خوانی با محتوای عکس درج فرمائید. اسم عکس فقط قادر است به انگلیسی درج خواهد شد.)
سایز تصاویر خویش را خیلی بالا نبرید چون که در سرعت بار گذاری صفحه های اثر منفی خواهد داشت.
برای کل تصاویر خویش یک صفت ALT مرتبط و یک صفت Title مرتبط ساخت فرمایید.
هنگام نامگذاری تصاویر مانند مخاطبان خویش تصور کنید.
تصاویر کیفیت بالا به تارنما اضافه نمائید و از به کار گیری تصاویر بی مفهوم و بی چگونگی به پرهیزید.

یوزرها پایانی متن را همواره به خیال و خاطر داشته باشید
هر قسمت از محتوا بایستی مخاطب را به خیال و خاطر داشته باشد. شما فارغ از آشنایی مراد یوزرها فعلی تارنما نمی توانید محتوای نو به وب سایت خویش اضافه نمایید و یا این که برای یافتن کلمه ها کلیدی تازه تحقیقاتی اجرا دهید. شما برای تمرکز بر روی مخاطبان پایانی بایستی این سوالهای را جواب دهید.

یوزرها از شما چه انتظاری دارا هستند؟
چه طور می قدرت تجارب یوزرها را از تارنما بهبود داد؟
آیا وبسایت و محتوای شما با هم سازش دارا‌هستند؟
با دقت و تمرکز بیشتر بر روی وبسایت و امداد از وبسایت های مانند گوگل وبمستر و گوگل آنالیتیکس برای رصد ظریف کار یوزرها در وبسایت می قدرت برای بهبود تجارب کاربری در تارنما طراحی برنامه کرد. به حافظه داشته باشید که هیچ گاه نمی اقتدار یوزرها پایانی وبسایت را دستکم گرفت.

نکات اصلی در ایجاد محتوا بر طبق seo
برای ساخت‌و‌ساز محتوایی که هم از لحاظ گوگل از صمیم قلب باشد و هم حیث مخاطبان را جذب نماید به‌این مورد ها اعتنا داشته باشید:

مقصود یوزرها از مراجعه به وب سایت خویش را به خاطر داشته باشید.
مطالب دارای اعتبار در تارنما خویش منتشر فرمایید.
شایسته ترین عنوان ها را برای محتوای خویش برگزینید.
ساختار محتوا را در حیث داشته باشید.
از عبارات کلیدی با تمرکز فراوان استعمال نمایید.
برای اضافه کردن اعتبار به محتوای خویش از لینک و پیوند های داخلی و فرنگی استعمال فرمائید.
آحاد تصاویر تارنما را به طور با صرفه گردیده درج فرمائید.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 113 تاريخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:45

ما موقعیت ایندکس در گوگل را نظارت کردیم البته نظارت چک لیست سئو شرایط بقیه موتورهای کاوش نیز اساسی میباشد. گاهی بینگ حالت متفاوتی را نسبت به گوگل ساخت‌و‌ساز می نماید.در ابزار مدیریتی بینگ (بینگ وبمستر تولز) نیاز میباشد نخستین شیت مرتبط با گزارش ترافیک تارنما را رسیدگی نمائید.

ما درین نصیب میتوانیم گزارش ۶ ماهه ای از حالت تارنما را تحقیق کنیم در صورتیکه که در ابزار مدیریتی گوگل این قابلیت و امکان برای بازه زمانی ی ۳ ماهه قابلیت و امکان پذیر میباشد. (ولی گزارش های ۳ماهه بیشتر توصیه میشود چرا‌که در مسافت ی وقتی ۶ ماه معمولا تعداد تغییر‌و تحول مسیرهای ۳۰۱ به مراتب بیشتر میباشد.)

عالی میباشد خروجی اکسل این گزارش را نیز تنظیم فرمایید ، به دلیل آنکه میتوانید نتیجه ها آن را با نتایجی که از گوگل اخذ نموده اید مقایسه فرمایید. براین اساس به راحتی می‌توانید مشابهت ها و تفاوت های آنها‌را به وضوح ملاحظه کنید. در حالتی که بتوانید این اطلاعات را به خیر تفکیک فرمائید میتوانید داده های مرتبط با ایندکس صفحه های را از زوایای گوناگون گزینه نظارت و نظارت قرار دهید و حاصل مناسب آن را در فولدر ای ذخیره نمائید.


تحقیق گزارشات بینگ

سود گیری
در پیشین صرفا خط مش پژوهش شرایط ایندکس صفحه ها جستجوی نشانی به شیوه “:site” بود ، و مدیران تارنما بایستی هر برگه ای را که در گوگل یا این که بینگ ایندکس گردیده بود به طور جدا از لحاظ محتوایی پژوهش می کردند. با سپری شد مجال این موتورهای کاوش با ارائه ی ابزارهای مدیریتی موجب شدند تا بتوانیم داده ها ظریف تری در زمینه‌ی موقعیت ایندکس صفحه ها به دست آوریم.

با دقت به مطالب فوق در مییابیم که موتور های کاوش هر روز مارا بیش تر از پیش چهت نیل به غرض خویش امداد می نمایند ، پس ما یحتاج میباشد ما نیز برای سپاس از آن‌ها مطالب خویش را بهبود ببخشیم و محتوایی ایجاد کنیم که بازدیدکنندگان در پی آن میباشند.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 125 تاريخ : پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:21

باطری دوراسل هزینه تشکیل داد چک لیست سئو یک فیلم سینمایی را بابت ساخت و ساز یک تبلغ پرداخت کرده بود. درین تبلیغ پیرمردی که جلو تلویزون نشسته متوجه زاری نوه شیر خوارش که در مسافت 5 متری اوست نمیشود.

کات، ملامت خانواده، کات، مقاله یک گوش دکتر معالج و ردوبدل باطری سمعک با باطری دوراسل، کات، خانواده ذوق زده کنار هم و نوه خندان در آغوش پدربزرگ.

پرسش: آیا بدین اندیشیده اید که چه تعداد از معدود شنوایان بخاطر از فعالیت افتادن باطری سمک در گیر مشکلاتی از این دست میشوند. دوراسل به‌این نیاز جواب می دهد. یک تبلیغ خوش تشکیل داد به شما تحویل می دهد و شما نمی توانید آن را نادیده بگیرید.

یک نمونه از عدم فهم و شعور نیاز استفاده کننده:
 مایع پیاله شویی دورتو را مطلقا از تبلیغات آن میشناسید. شعار تبلیغاتی این مجموعه عبارت میباشد از: پیاله های شما دیگه رایحه نمیده، نقص‌ این تبلیغ این میباشد که در حقیقت نوعی ماده مفید در فرمول تمامی ایجاد کنندگان ریکا وجود دارااست. که هیچ ارگانیسم زنده ای در قبال آن اقتدار ماندگاری ندارد و این ماده هیچ بویی بر سطح شسته گردیده باقی نخواهد گذاشت. براین اساس در اصل در کشور ایران نباید کسی باشد. که بعداز شستشوی ظروفش با ریکا نقص‌ عطر دادن کاسه ها را داشته باشد.

درحال حاضر کمپانی دورتو همت می نماید. مشکلی که نیست را حل نماید. این فرمان موجب می‌گردد که تبلیغات این مجموعه به حیث  بچگانه رسد.

زمانی که برای محتوای خویش می خواهید تبلیغ نمایید از خویش بپرسید که :محتوای شما چه مشکلی را حل می نماید. یکی دوستان ما برای  ساخت‌و‌ساز یک وب سایت مشابه دیجی متاع به ما مراجعه کرد. ساخت و ساز سایتی شبیه دیجی فرآورده از لحاظ کد نویسی عمل چندان غامض ای برای برنامه نویس ها ما خلا ما خزانه های داده و تک تک جزیئات مورد نیاز را در مشت داشتیم تا سایتی به مراتب قوی خیس از دیجی محصول ساخت کنیم.  اما هنگامی از این دوستمان پرسیدیم چه مشکلی را می خواهد حل نماید. وی صرفا یک جواب داشت. اختلال بی مبلغی خودش. بهتر به طبع ساخت و ساز یک تارنما مشابه دیجی جنس برای برطرف کردن نقص‌ بی مبلغی مطلوب میباشد. البته بشرط آنکه مقصود بزرگتری برای ساخت‌و‌ساز آن داشته باشید. با وصال به آن مقصود بزرگتر ثروتمند هم خواهید شد.

از طرف دیگر سایتی برای دوست و عالی بیان کنم اخوی عزیزی در مسئله کشاورزی در یکی روستاهای گیلان پباده سازی کردیم که اینک بعداز سپری شد فرصت یه خرده به یک وب سایت عرضه نهال مثمر به مجموع کشور ایران تبدیل گردیده است.

نکته ای که در توفیق این وبسایت برای تمامی ما دیدنی بود. این میباشد که بخش اعظمی از خریداران این وب سایت به عبارتی افرادی میباشند. که روز نخستین بصورت اتفاقی و تنها بخاطر بهینه سازی عالی وب سایت از این وبسایت نهال خریداری کرده بودند. چگونگی بالای کالا عرضه گردیده منجر گردیده است که‌این وبسایت به طور تقریب سوای آنکه تعداد مشتریانش را چندان ارتقا داده باشد. معیار فروشش را بطرز دیده گیری ارتقاء دهد.

این یک حقیقت میباشد که چگونگی محتوا از هر تکنیک بهینه سازی و بازاریابی، موفقتر شغل می نماید. دلیلی آنکه مک دونالد عالم را فتح نموده است. استعمال از 100 درصد گوشت خالص در همبرگر های این موسسه میباشد.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 288 تاريخ : دوشنبه 5 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:21

Steve Schawb  از  Digital Eel کانال بیزنس چیست؟ چک لیست سئو شما تحت عنوان مدیریت یک بیزنس با کسانی در اکنون معامله و رابطه می باشید این اشخاص برای ساخت‌و‌ساز بک لینک و پیوند محلی نقطه استارت مطلوب می باشند. در صورتی نمی دانید که از کجا استارت فرمائید کافیست دفتر کار تلفن کمپانی را برداشته و به اسم ها نگاهی بی اندازید. درین دفترچه شما خریداران مال آخری، فروشندگان و ایجاد کنندگان کالای نخستین، لیست همکارانی که با شما تعامل تجاری دارا‌هستند، خبر نامه ها و مجلات محلی که تبلیغات شمارا منتشر کرده اند  را مشاهده می نماید.

شما میتوانید دربین این اشخاص، صاحبان تارنما هایی را بیابید که برای اخذ بک پیوند بسیار مطلوب میباشند.

12- با تصویب حالت جرافیایی کمپانی خویش در گوگل از بهینه سازی محلی فایده ببرید
Skyler Malley  از Firestarter سئو میگوید که هیچ تاکتیک خاصی برای افزایش seo تارنما نیست. شما برای ارتقا seo وبسایت خویش می بایست تیم ای از کارداران را رعایت فرمائید. ولی یکی مهم‌ترین شیوه های بهبود درجه وبسایت استعمال از بهینه سازی محلی میباشد. براین اساس وب سایت خویش را در Google My Business تصویب نمایید. محل کمپانی خویش را در نقشه گوگل درج فرمائید و در پایان در وب سایت خویش نشانی و شماره تلفن خویش را درج نمائید.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 359 تاريخ : يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:55

در تگ های متای تارنما مشخصاتی چک لیست سئو از وب سایت تمجید میگردد، که برای اجرای صحیح وبسایت حیاتی می‌باشند. برای مثال میتوان به خصوصیات تحت در تگ های متا اشاره نمود:

توضیح تگ های متای بالا:

در او‌لین خط کد ما تگ "charset="UTF-8 ما نوع کارکتربندی تارنما را تعریف‌و‌تمجید می‌کنیم. گزینش کاراکتربندی یک کاغذ در هنگام ذخیره سازی داده ها در خزانه داده نیز التفات دارا‌هستند، در HTML5کاراکتربندی پیشفرض براساس UTF-8میباشد. اما در ورژن های گذشته HTML در‌صورتی‌که نوع کاراکتربندی را تمجید نکنیم. هنگام جابجایی متن فارسی به خزانه داده با مشکلاتی مانند کد شدن داده ها مواجه میشدیم. اکثر کارشناسان سفارش می‌دهند که در ورژن HTML5 با وجود اینکه کاراکتربندی Utf-8بصورت پیشفرض تمجید گردیده‌است. گشوده هم با تگ متا آن را تمجید کنیم.

نکته : خزانه داده هم می بایست کاراکتر بندی UTF-8 داشته باشد. اکثر خزانه های داده نو از استاندارد UTF-8(persian) امان می کنندف که در‌حالتی که که خزانه داده شما این قابلیت و امکان را داشته باشد، قطعا می بایست از همین استاندارد به کارگیری فرمایید. اعتنا نمایید که‌این استاندارد در خزانه داده برای عدم تداخل کاراکتر های فارسی با عربی و پشتو و اردو و مانند آن‌ها میباشد، که هم زمان بایستی در HTML با به کارگیری از امر  برای معین کردن لهجه ورقه اینترنت خویش استعمال فرمائید. صفت Langیک صفت Globalاست و به این ترتیب میتوان به کلیه تگ های HTML آن را ارائه اعطا کرد. مراد این میباشد که نیازی به نگرانی بابت نصیب هایی از وب سایت که ممکن میباشد به زبانی غیر از فارسی نوشته شوند وجود ندارد.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 300 تاريخ : پنجشنبه 1 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:53